2009. október 26., hétfő

PIF játék...

Timi blogján találtam a következő játékot, gondoltam én is kipróbálom...





Az első három jelentkező fog tőlem
ajándékot kapni (na jó, Timi ari és segít :) ).

Az első három játékosnak nincs más dolga, mint föltenni blogjába ezt a képet, és játékot a hirdetni, ahol aztán ő fog ajándékozni 365 napon belül. Elég hosszú idő, így én is biztosan tudom tartani a határidőt. :-)

Az első három ember, aki a megjegyzésbe feltünteti, hogy játszik nálam, annak küldöm majd az ajándékot.

5 megjegyzés:

Timi írta...

Csúcs vagy! És én is kapok valamit? Mert az úgy vicces lenne... :)
Közelebb hozták a postát, a Tiédet feladom már a héten (grátisz is lesz).

belinda írta...

Szia!
Akkor itt meg én lennék az első jelentkező PIF-re :)

Klucsik Gábor írta...

Szia!
Örülök neki, hogy jelentkezel, igyekszem valami jót kitalálni :)

Névtelen írta...

Én is szeretnék jelentkezni kedves Gábor a PIF-edre. Bár már Te a hatodik vagy nálam. :D

Klucsik Gábor írta...

Zsenilia: oké, örülök Neked :)

Megjegyzés küldése